Hej & godmorgon 29/5-11

Vad gör alla hemma i sina lyor?
Själv gick jag upp klockan 7. Jag har fortfarande lite ont i halsen men som ni säkert kan räkna ut ska jag gå till skolan idag hihi (a). Idag är det en suuuper soft dag :) glosorna var sååååå lätta, det hade kunnat vara fler tycker jag. Texten är aldrig svår heller. Men det är skönt att ha lätt att lära sig! Efter skolan ska jag som alltid på min teater. Nu är det bara 2 övningar kvar till vi visar upp den! Inte så nervöst för mig jag har ju bara 11 repliker med för Ida och Fredrik hahaha. Ida har 30 någonting och Fredrik har något liknande han också. Någon som tänkt att komma och kolla? Kommentera för min info!!! "Tuffe uffe" heter teatern. En humoristisk berättelse om en ganska jobbig klass där alla är mycket olika. Jag heter till exempel "Bitchiga Bettan" eller "Retliga Rut". I teatern kommer jag dock att heta "Bitchiga Bettan".
Nu hinner jag inte skriva mer, ska till skolan snart, vi börjar halv 9 hejdå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0