disco dusco, party party hahah ♥

Ni vill inte veta hur det gick i cupen men en fiiin bild kan ni fåååå! :D:D:D:D(L)
åååh jag ska då alltid synas bäst :D
kom alldeles nyss hem och jag är sååååå fack trött !   första natten sov jag 10 minuter och andra hela natten :D såååå skönt att sova hela natten, denna helgen har jag underhållt jocke med att prutta och de andra har kanske också lyssnat lite på mina historier om JOHAN JOHAN JAG STÅRRR PÅ DIN TRAPP :d:d:d:d
hahahahhaa, spökhistorieberättaren nr 1 asså :D(L)
hehe, :D men det är ju bara jag;) alla tyckte jag vara assnygg (killarna) men medans alla andra tejerna gick på disco hade jag och becca party själva hemma på koncentrations centret! :D:D:D hahahhahaah:D sååååååååååååå roligt att irritera folk men att ringa till dom och dampa loss :D:D:D om någon med dolt nr ringt dej är jag JAAG ! :D:D:D
vi hade inget att göra så vi dampade på telefon, men vi hade jag party med jocke och irena också, men irena sov men jocke hade party med skövde f00 :D hahahha, :D efter dem kvällen sov jag som en stock -------
strecken ska betyda stock på alltså :D
ses och hörs PPPPPPPPPPPPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSS  ♥

gick inte att få den större, men jag är hon den snyggaste, i svart längst fram :D:D:D

Postat av: becca ' <3

fett, fett najs! <3

2011-04-04 @ 19:36:48
URL: http://thatgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0