Dålig dag.

Dagen har varit ganska sääämst. I alla fall i skolan. Efter skolan vart det ju drama och det är ju roligt. Fidde är sämst på sina repliker. Önskar att hon gett huvudrollen till mig. Det stod mellan mig och Fidde men hon gav honom rollen eftersom att hon ville se vad han gick för och att hon helst ville ha en kille i den rollen. Nu vet hon att det var ett misstag att ta Fidde. Nästa gång kanske hon väljer mig.
Efter dramat jag gick halvvägs till bankeryd och där plockade mamma upp mig. Vi gjorde lite ärenden på stan. Jag köpte lite saker till mig födelsedag.
Denna fina, jag äääääälskar färgen!
Ett halsband, 5 stycken nagellack och hårsnoddar. Jag längtar pissmycke till 17 maj! Grattis till Maja som också fyller den 17 maj! :D love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0