börjar om med dagarna

dag 1- presentera mig själv

dag 2- småfakta om mig + en bild på mig själv.

dag 3- en person jag vill träffa just nu.

dag 4- mina bästavänner

dag 5- någonting jag vill ha mer än något annat just nu.

dag 6- hur en bra kompis ska vara

dag 7- mitt andra namn- och vad jag tycker om det.

dag 8- meningen bakom mitt bloggnamn.

dag 9- en bild som gör dig lycklig

dag 10- vad är kärlek?

dag 11- mina rädslor

dag 12- det här saknar jag

dag 13- en bild på mig och min bästa vän.

dag 14- min favorit årstid och varför.

dag 15- en låt som får mig gråta

dag 16- mina syskon

dag 17- mina föräldrar

dag 18- det här får mig må bättre

dag 19- det här får mig att gråta

dag 20- en bild på en riktigt snygging

 

 

denna hittade jag här



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0