Drama ♥

Hej ! ,  nu har jag haft drama och träffat nya människor ,
på VAL läxan fick jag alla rätt :D <3
typ alla utan 5 hade det ?
Förra veckans glosor hade jag ockå alla rätt på :S  :D
:D
asså jag älskar typ basket ...
mer en när alla blir typ as arga på mej för att jag är lång och grymm ?   :-D
Ses bejjbs :D
Lämna en kommentar och gör mig glad . :D
ge mig tips om vad jag ska skriva om för jag har så dålig fantasi !
:D
see you ♥

Postat av: Alva

annna ! <3



du uppdaterar din blogg, yayy :D(L)

blogga om.. GINA :D

du e ju bra på dt, jue .

2010-09-18 @ 11:27:03
URL: http://sweetddrreamss.blogg.se/
Postat av: basketnörden '

bra att du gillar basket anna !

hah lol båda anna gillart basket ;*

2010-10-02 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0