tränat ♥

Idag i skolan hände både det ena och det andra !  ja , jkag älskar snö! för det mesta ......
jajaj , jag hatar att jag är så laaaam med bilder osv :/  hehe , :) kom nyss hem från från träningingen, det var asaskita skönt att först springa och sen träna lite så. Imon har vi handboll på idrotten och vi skulle ha match :D:D:D:D  awesooome :) och jag kan ju tyskan och allt nästan är perfekt. Har tatt fram advent stjärnan redan :) som vissa kanske har sett ;) asså jag tycker det är stört men jag har inget att skriva om :) imon har vi språk kanske man kan skriva . nej men på lördag har vi match motta värnamo och vi kommer vinna och igår motta bankeryd bidde det 15-15 ;/  vi hade såååånt överläge ;/ men sen , vafanken? jaja , nu vet vi lite vad vi kan göra när du gör 3.3 försvar .. :I   ses senare för nu ska jag laaana ;) idrott först imon :D asså fanken vad jag älskar idrott , har jag problem ?  :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0