sjuk, drömde hämska mardrömmar inatt! ♥

Inatt drömde jag mardrömmar! Jag drömde att alla var osams och inte kunde vara sams om en deg. Jag och nårra i min klass skulle ha hemkunskap. (jag drömde nog om det för att vi har haft så mkt hemkunskap senaste tiden) då var jag sjuk i drömmen också men alla va arga och skrek och allt så jag satte mig upp (på riktigt alltså) och tände lampan men det slutade inte, alla skrek och skrek även att jag var spritt språngande vaken . Jag började gråta och ringde till mamma (klockan var 2.00) men hon svarade såklart inte... Jag var asrädd att jag skulle börja drömma den drömmen igen sen! herre gud . jag hade ett dårhus i heddet.
ps vad tyckte ni om headern? :) I like it ! camila är bästa ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0