ont i halsen också? fan ♥

nu har man ont i halsen också?  ah det var ju roligt. fan asså . och jag och julia som skulle dra te emmy imon oxå... håll tummarna för att ett mirakel sker ! ♥ göre.
jag ska ta 100 alvedon om så annat för att känna mig frisk till imon! håppas te 1000000 att jag frisk imon!<33333 annars har man svettats och kollar på dvd från när jag var en liten plutt och så. Fan, fan, fan för ont i halsen! ska snart ner och duscha och känna mej fräsh o så men ha det gött då! fan va trött jag är. somnade 21.30 o vaknade 23.45 igen och trodde att det var morgon. Så jag kolla på klockan och då var den bara 23.45 så jag trodde förstås att klockan var fel ställd ? HAHA dårnatt verkligen! :s
ses ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0