jag ser det snöar igen :) ♥

hej alla nu snöar det igen så det blir extra mkt snö till jag får komma ut imon !:D (jag är sjuk) inatt drömde jag ingenting :@ jag som vill berätta mina drömmar (a) glöm inte att fortsätta kommentera om ni vill bli reklamade för det kan ni göra ändan tills tisdag !:) lycko alla som får va ute och är friska ! jag vill ju utututututututut! ! ! det är fan människo plågeri att se alla gå ner för gatan med en pulka i handen! :( JAJA ni får ha det så kul. snön ska ju ligga kavr ett tag :D igår städade jag mitt rum så nu är det typ lite fräsht här ! :D
imon är det match mot eksjö! tagga tagga tagga tjejer ! :)
det gick as bra igår mot värnamo borta ! 8-16 vann vi med :D<3333 super. det känns som jag bantar . eller nej det gör det inte för jag blir inte hungrig om jag inte går ut och typ hittar på nåt roligt! ... så igår åt jag bara *1 glas fil
*3 kex och 1/4 pizza ! okej kanske inte jätte lite men lite för mej som brukar äta *100 l fil(frukost) *5 p mat i skolan
*mellaanmål *middag hahahah     :D  vikket bra uppläg jag har :)<3 nu har jag inget mer att skriva så ha det bra så kommer jag efter frukost :D<3
gammal bild från fingalsbrygga! :')

Postat av: sofia

fin bild! sol är bäst!

2010-11-28 @ 17:27:09
URL: http://sofiayit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0