hos camila ♥

hejhej ;-)  vad gör ni gott folk? jag har vart hos camila nu i nån timma ? va har suttit vid datan hela tin och nu ska laura hem iallafall. synd. iallafall vet jag inte vad vi ska göra nu men idag har jag vart i skoan som vanligt och sen hängde jag och laura med och hämtade ut ett paket med nån grej till camila från nån jäla fotexpert nej men ah ;D
jag har inte övat på glososrna vi fick i igår kanske inte så lustigt men ändå dem är te imon så det är panik med det och så. vi har prov i svenska imon också. Men det tror jag sitter rätt bra ;-) asså jag har social fråga till alla mina läsare ,  vad är 100 ggr 1000 ?  o: asså jag har undrat det i nåt år nu men glömmer alltid bort att plocka fram mini räknaren och fixa bort den frågan ! svara nu snälla ni :-D  och , nej jag är inte pro på matte till er som tror det ;-)      ha det bäst på er alla nu (k) pyssen ;-*
hela inlägget är länkat med cammis blogg och där nere är loppans !
här är lauras ;-)

Postat av: laura :D

woho , älskar er små bajsisar ! (L)

2010-11-10 @ 20:58:52
URL: http://lauraflyckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0