hej igen efter 3 dar ? ♥

hej igen :) idag är det match mot eksjö :D super kul att vara med igen ;) fick nyss veta att vi leder också ?  :D
sjukt kul:) tagga tejejer ! ♥ :D   har inga bilder för tillfället men det kommer nog kanske efter matchen men jag kommer hem klockan 21.30 så kommer inga bilder idag, kommer nog på måndag eller söndag eftersom att jag åker till fingal imon. Då ska vi besöka nära och kära ;) nu ska jag nog äta något och sen nööörda lite data :)
vill ut och springa och jag vill åka skridskor vi får se om jag och frida kanske åker lite inelines (stavasssss) hoppas att hon vill det :D ses senare gubbar och gummor :D     fanken att jag inte tog med kameran .....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0