1a november 2010 ♥

hejssaaan .   venne om jag blogga igår ?;D
iallafall i lördags var jag på stan med emmy och ebba ;D sen efter det stack jag hem och åt kinamat :D sen hade vi match mot hallby :D fan va bäst ni är tjejer ! jag kunde ju inte va med för min rygg men på freddag äre match mot eksjö fan va vi ska shötta dem !   sen stack jag te camila och gick lite bus eller goooodis :D   vi fick sjukt mycket godis så jag mådde illa efter . ändå fanns det typ halva skålen kvar ?  :D igår när vi vakna snacka vi lite skit o sen åt vi och sen stack anna o jag te mej :D  sen kom julia hem te mej ,  jag och laura skulle gå halloween igår med men klockan 5 ringde mamma och sa: okej då kommer jag om en timma då så åker vi till intersport då..
fan vikken panik jag fick´då !  jag bah okej men fan jag hade ju bestämt med alura om 30 min så det blev lite panik men det ordnade till sej och mamma och jag stack te intersport och köpte jogging skor och tröja te skidor ! sen stack jag till layra och vi gick då  ;) jag var the star child (stavas)  och laura the demon :D laura fick allt godis sen för jag hade så ont i magen ;);) idag ska jag nog städa och damsuga mitt rum och sen sticka ner och kolla på träningen och på torsdag får jag va med igen :D<3<3<3 nu logga cammi in på msn så hejdå :D

Postat av: alva

aw :D(L)

jag älskar dig anna , även fast det kanske inte känns så för dig ibland <33

2010-11-01 @ 19:32:40
URL: http://alvahvit.blogg.se/
Postat av: annab

vi hade det bäst ! :) (L)

2010-11-01 @ 19:48:56
URL: http://annalovisaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0