11/11-en helt okej torsdag ♥

hej alla igen ;-D idag har det vart skola som vanligt. Började på Junedal. Allt har vart helt okej mer en att alla lärare är som poliser, speciellt en... Asså jag fattar inte hur man orkar hålla på och *polisera* hela dagarna ut och in. Jaja, sen stack jag hem nu då och klockan 5 är det som vanligt Handboll(L). Snart ska jag översätta lite saker som är läxa :s. Oxå vill jag bara upplysa er om att ni troligen inte kommer att få träffa emmy:* på 2 veckor om inte det händer nånting som gör att hon blir tvungen att åka hem tidigare (hon är i Thailand om några timmar) nån mer som kommer sakna röven av sig för henne? Jag menar det är endå 2 veckor det är ju 1/4 sommarlov ju ;s kolla hennes blogg så blir hon glad att statistiken har höjts när hon kommer hem;)
bilder lovar jag kommer sen för just nu hackar min dtata sönder ;)<3
ha det gött och fortsätt att kolla min händelserika blogg :D<333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0