Längesen nu!

Heejj !
Nu var det ganska så längesen jag la ut ett inlägg men alla vet ju att jag nt är en bloggare precis ;pp
haha
igår var jag och shoppade ...
fick typ 20 tröjor, 6 smink produkter, kuddar och en finfin skinjacka !  :)<3333
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH !
idag ska jag te ikea med pappa
och köpa hylla och nån typ bokhylla elr något ?
hade tänkt mej en odda huvudgavel men kom på att jag nt kommer se fönstret då xD
Jag har typ damp och lyssnar på låtar som "alla som nt dansar"
HAHAHHA !
sen kanske man ska va med emmy , hanna och ebba :)<3
på måndag är det min dag o:
<33
imon är det cammis dag !   :)))
GRATTIS TILL BÄSTAVÄN CAMILA !
alla grattar !   :))
Sommarlov och 35 dagar !  :))))))   <3333  ooo:  !  :)<333
jag har värsta rötan och på måndag är det studiedag O:   !   :))<333
tack alla  lärare o:   TIHIHIHI !     :D <3
kommer lite bilder snart tyyyypppp !  :)<3

Postat av: Anonym

fuling ;) tjock med. fyfan

2010-05-15 @ 15:21:38
Postat av: kyyllee broccoli

fan vad söt du är :P

2010-05-15 @ 16:24:49
URL: http://sammieoannies.se
Postat av: alva

anna (L)

skitsöt är du (: <3

2010-05-16 @ 20:58:50
URL: http://sweetddrreamss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0