Hej hallo ! ,, ... haha

dagen har varit super duper skojig !
först var det att göra sig ordning tyyp ,  sen
skulle jag o my ner tee stan o köpa lite grejer x)
pappa sjutsade oss i våran limmosin ;)  HAHAHHA !
sen Åt vi på MMCC okidoki ,.
sen .. sen ...
ahh ,
me ialla fall ...
vi drog hem till my och gjorde inenting i tyyp 1 h ?  o:
sen så missade vi bussen -.-
men jag är bäst och har massa kontakter här och där så jag fixade en limmo att åka till
racketcenter med ;)
HAHA
MM .
cammi har ju fyllt år.. ;)
(dock jag också)
så hon typ hade en liten fest där och vi bowlade ;)
efter det ...
vill bara säga att jag vann i våran grupp 2 ggr !  )
ah ,  det var dags att äta sen ;)
vi åt korv o:  MMsss ;) ;D   sen efterdet en glass med frukskött ?
Vi drack så jag blev full !  o:
(med kolsyra)
cammi öppna alla presenter och av mig (o my)
fick hon:
Gula jeans shorts (99kr HM)
Gula glasögon      (49kr HM)
Blått linne            (49kr HM)
hon blev säker glad (håppas jag) ;)
hehe.
sen hade jag ingen sjuts hem men av alla mina kontakter funkade ändå detta bra . det kom en limmosin och hämta mej
(denna gången dock liten):
hehe.
Jag gick hem te julia von magnusson o hoppade studs med henne <3!
(hon ska bila ner te spanien imon)
fan va tröök i bilden !  o:
men sen blir det la gött 8)
Här hemma har man det kallt X(
har aldrig flygit flugplan ? o:
bara helikopter
(men det har nt alla gjort;) )
hehe . kanske dags att avsluta detta lååånga inlägg ! , hejhejhejdå !  o:  ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0