Vinst mot Anderstorp! ♥

Hej !   Kom nyss hem från mamma och handbollen ! Vi vann mot Anderstorp med 17-7 :-D kul!
Jag gjorde 5 mål.
Ida gjorde 7 mål.
Alicia gjorde 1.
Alva gjorde 2? eller 1
Andrea gjorde 1.
Jammy gjorde 1.
:-D det var skönt att vinna mot den efter förlusten förra veckan då de vann med 14-12 :-( hehe men det var dm och vi leder iallafall serien ! :D
Nu har jag inget mer att skriva en att morfars "tjej" tod ca 100000 kort på oss :s hehhe men hadet så hörs vi ! :D
och juste !   jultidningarna har kommit så alla som köpt av mig, jag kommer med den idag tror jag ;)
själv fick jag högtalare till datan ,   mp3,  3 filmer,  julstjärna och 600 kr :)   gött att käna egna pengar ! :D

Postat av: laura

grattis ! :D§

2010-12-12 @ 19:44:33
URL: http://lauraflyckts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0