Sitter i skolan och gör läxor ;) haha ♥

Känner lite att jag bara bloggar från skolan ;) hehe :D
Men kanske bloggar när jag kommer hem igen hehe :) GÖR EN SVENSKA LÄXA MED MY JOHANSSON :)
heheheh hon hade en blogg men hon tog bort den ;) hon kanske ska göra en ny ;)<3
hon vill ha förslag på namn till denså kommentera fina namn ni tycker :)<3
det kommer hon att gilla ! :D Visste ni att det finns trädkängurur ! ? :D HAHAHAH :D säkert skit snygga :)


Postat av: ALva :D

Hej (:

jag fick en kommentar på min blogg(ovan)

av dej ;D

det stog att om jag kommenterade ett inlägg(vilket som helst) så skulle jag bli reklamerad :D

jag vill GÄRNA bli reklamerad ;D <3

2010-12-04 @ 18:44:24
URL: http://alvalinneakarlborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0