Okej.. jag bloggar vella lite då ;) ♥

sitter hemma hos mej med Julia Magnusson , ytterst trevligt :D HAHAHAHAH !
men snart ska vi iväg till IH och kolla på Frida som typ har gymnastik uppvisning ;) hehe.
undrar och de är duktiga :D hehe. kanske, kanske bloggar jag när jag kommer hem men julia har raderat hennes blogg :*( men jaja livet går vidare ;) hehe, men har ni hört att dessie har tatt bort sin blogg ? o: :'( faaan va tråkigt jag som följde den varje dag , den var mitt liv ... men jaja livet går vidare :)
Detta inlägg var 0% allvar ;) hehe . men ni kan ju iallafall kolla om desiree raderat sin blogg ? ;D hehehehe

Postat av: sammie

whatttaaa. anna hon har inte tatt bort den? ^^

hon har "bytt" hahhaha :D <333

puss älskling<33

2010-12-07 @ 19:05:37
Postat av: Nicole Lidström

2010-12-07 @ 20:56:16
URL: http://blommorarvackra.blogg.se/
Postat av: Ida

Fett roligt med gymnastik uppvisning :D

2010-12-08 @ 01:31:09
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0