Laura , din apa ♥

Jadu Laura ! jag hade tänkt att skriva ett par rader tilldej !
Vi träffades på förskoleklass och förälskade oss i varandra direkt ! (som vänner haha) vi va ca 3 dar i veckan, och det var ju väldigt mycket då;)typ och vi hade våran alldeles egna detektiv byrå! ojj? avslöjade jag för mkt nu? okej nej det gorde jag inte ;) det började vi med efter vi sätt "LASSEMAJAS DETEKTIVBYRÅ" som julkalender ;) HAHAH , sen kom Laura J in och bah vafan ? o:   men sen lämna hon :D (Y) ! men sen glömde vi bort den ! HAHA  nej men jag tror inegn bryr sig ? haha
nemen sen i trean sa du att din mamma hade sagt att du skulle va med massa andra och inte bara mig och då sa du det till mej och du började dissa mej. jag blev super ledsen och gav dej 3 sjanser att bli min bästis igen men du sumpa dem ;) hehe , men sen i 5:an börja vi va igen  och nu är vi typ 1 gång veckan ? :D Nu är du min bästa vän igen men förlåt Laura (jag tappade bort bästa vänner halsbandet i 3:an:( )
Här är Lauras goa blogg ! :D läs och följ för hon har lärt sig hur man gör as snygga texter och bilder :D<3
bilden är sen februari om ni undrar :s !!!!!!!!!!!!!
söta LILLA laura !

Postat av: laura

anna jag älskar dig !

hahahahhahahahahhahahah du blev glad när laura j gick ur, tur att inte hon läser din blogg ! :D(L)

och förresten ska vi va på måndag ? :D

i luvvveeeeeeeeeeeeeee uuuuuuuuuuuuuuuuu (L)(L)§§§§§§

bästavänn för alltid bajsis !

2010-12-11 @ 21:15:40
URL: http://lauraflyckts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0