Julklappar ! ♥

Idag var jag och mamma iväg ner på stan och A6 och köpte Julklappar till mig, syster och bror :-)
De saker på bilden är te mig ;-)  hehe , jag var ju med ;-) nej men det är typ hälften :)
annars fick jag knä skydd till handbollen , (den är en julklapp men får ju använda den innan jul)
Innan stan var jag och Julia och åkte skrillor, eller rätare sagt jag gjorde det för Julia pallade inte ? ;-) heheh. Sen drog vi hem te henne och fikade och hon drog mej i håret typ 24/7 :s men jag fick F'N inte dra henne ? o:
egoist :-(
HAHA , nej men nu ska jag nog lyssna på min töntiga syrra när hon läser ;) hehehe ! :D

Postat av: laura

fina grejer gumsiiiiii :D§

2010-12-11 @ 20:42:35
URL: http://lauraflyckts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0