gud vilken lycka ! :-D ♥

gud vilken lyckad dag !  :-)
först var det en okey skoldag !  :) sen va jag camila, anna berg
, laura
hemma hos mej men cammi skulle hem klockan 3 för klockan 5 skulle hon på junedals luciatåg ;) så då stack jag laura, anna berg och julia magnusson och saga och skulle lämna jultidningarna .  Först öppnade INGEN !  sen öppna en och hon tog fram en 5hundrig och det som hon skulle köpa kostade bara 79 och hon trodde väl att jag hade flera hundra kronor på mej eller något ? o: så sa hon: kom tillbaka nån annan dag så har jag pengar !  okej ?  jag hänger lixom inte där varje dag ? o:
men jaja, den andra öppnade inte ;(  sen va vi ute med julia magnusson och saga , sen när vi skulle dra hem så drog saga och julia hem till julia .   efter 20 minuter kommer julia hem till mig och berättar att hon tappat som mobil :( stackars älskling var ju förtvivlad ! <3 så vi drog ut och började leta efter den .  efter 30 minuters letande förtsätter vi och plöttslingt kommer jag på en sak.  vi var mitt ute på en gräsplätt (fast det var ju snö där nu) och därfar hade ingen plogat just där .  så jag föreslår att vi ska ringa till hennes mobil så att den börjar lysa och fan vilken bra idé !!!
för direkt när jag ringer ser jag att det lyser undersnön att fyfan vilken lycka :D:D:D:D:D vi vart ju hur glada som hälst för jag menar vi hade ju letat hela hemstigen fram och tillbaka , ner för en annan backe och bort där där lukas johansson bor och upp på gröna gatan och så hittar vi den ! :) never give up!  :D!  känner att detta blev ett mycket långt inlägg men det blev ju det ända för idag .... ;) hehehhe .   jag tror att julias mamma blev sjuktlättat också !
och att den inte var vattenskadad !! :D den hade ju legat där i typ en 30 minuter ! :D sjukt grymt !  :D
nu får ni ha det och sova gått så ska jag öva på tyska glosorna ! åååh jag pallar inte ...
hehe men jag piskar mej sjhälv nu ! .:D  hahaha hejsvej !  :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0