Förlåt ♥

Hej igen alla !
Förlåt att jag inte har bloggat på flera år typ men jag har ju vart hos pappa och hans internet sepade hela veckan. Jag kände mig helt off den veckan men nu vet jag ju att det finns annat i världen en min älskade dator! Iallafall. Julen har vart rolig och mysig och jag fick som vanligt julklappar så det räcker och blir över! Bland annat: Plattång, 5 böcker, 4 filmer, skidorna jag berättat om, längskid pjäxor, massa kläder, 1000 kronor, 300 kr presentkort på gina, dagbok, halsband, 4 hårborstar, påslakan kudde och filt med hello kitty, nagellack och massa mer!

På julafton kom farmor o farfar. Vi gjorde la det man brukar göra på jul, juste, vi fick ett WII , det var svart och på juldagen köpte vi en till kontroll till det, vi köpte också, super mario cart WII. Skit kul vart det och fatta hur grym jag är på tennis ! . ok jag är helt grym på mario cart oxå! :D HAHAHAH!

På juldagen åkte jag, mamma, david iväg och köpte XBOX 360 och gitarr hero. Sen åkte vi runt i lite affärer och jag fick med mig en tröja hem :D på kvällen kollade jag, mamma, pappa och frida på en långfilm som jag absolut inte vet vad den varken handlade om eller hette! Vi var uppe till 2 och jag nästan dog i säng!

Annan dagen åkte jag, mamma, david och frida iväg upp till hallby och åkte skidor. Jag och frida rullade oss mäst ui snön men vi åkte i alla fall 3 km :D sen åkte vi hem och hade soft och spelade nintendo wii :D

Den 27 firade vi jul ute i fingal med kusiner och annan släkt. Det var då jag tex fick 300 kronor presentkort.

Den 28 gick vi upp tidigt, klockan 06.00 för vi skulle ju ivåg till isaberg och åka slalom. Klockan 7 kom vi till Laura och hämtade henne. Klockan 9 var vi framme vid isaberg och åkte i 6 timmar-efter det sov jag och laura hela vägen hem.

Igår var vi i fingal och åkte längd, sen grillade vi i grillkåtan. Allt var lyckat mer en att jag hade ont i skallen från morron till kväll. Kan bero på atgt jag drömde hur jag åkte baklänges på trappräcket i skolan och dunsade i marken med huvvet före. Då fick jag ont i huvidet- I drömmen.

Idag har jag vart hemma nästan hela dagen. Det äånda jag har gjort är att skicka ett sms till laura och platta håret och sen klockan 5 ha handbolls träning, när jag kom hem åt jg och nu har jag planerat morgon dagens klädsel. Innan vi åker ut till fingalstorp och firar nyår med kusiner och mobror och hansfamilj och mormor o morfar så ska jag, mamma och morfar åka skridskor på vättern utanför kanotklubben (: håppas jag överlever, mamma o ,morfar åker långfärds skridskor men jag har ju inga så det blir vanliga för min del (;

Nu ses vi kanske imon men om inte vill jag hälsa alla

Gott Nytt År !

Postat av: laura

fan vad najs vi hade :D

grillkåtan hahahhah ;D

2010-12-31 @ 21:03:57
URL: http://lauraflyckts.blogg.se/
Postat av: sammie

älskar dig. saknar dig. bästa vän♥

2011-01-01 @ 14:20:46
URL: http://sammiecarballo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0