En till Julklapp ! ♥

Denna plattång från Ga.Ma ska jag (trligtvis) få i Julklapp. Tror att jag och mamma beställer den på tisdag när jag kommer till henne !  hehe :D min andra tappade jag ju i golvet men märkte inte att den var sönder förens jag slitit bort 100 hårstrån :s JAJA. Jag ska köpa den här! Jag köper

Ga.Ma CP1 Ceramic. För alla säger att den är bäst ;) hehe.

Men nu ska jag ta och äta något för jag är skeeeta hungrig .  ;) hehe. asså jag längtar till 1000000 efter julafton så jag kan få mina nya kläder hahaha, nej men jag älskar julen och seriöst jag lyssnade på julmusik i juni för jag längtade redan då ;) hehehhehehe .    Men som sagt !    Kommer kanske nån bild på nån premie jag fick från 5förlag ;)
ha det så hörs vi imon ? :D SEE UUU !  :D ! ! ! ! ! ! ♥♥♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0