16/12-10 ! ♥

hej alla ! Ni kanske har märkt att jag nästan inte bloggar alls när jag är hos mamma för hennes data är sjukt seeeg !  ;) hehe iallafall. idag har jag som vanligt ont i skallen för att jag inte hittar mina satans glasögon ... :( ikke bra-.
idag i skolan var det okey. först jundal & sen till torpa igen,. idag hade vi elisabeth haha :D
vi fick godis & frukt & den ända ansträngande lektionen var... nääää. vi hade igen större ansträngade lektion idag ;) asså jag har funnit en ny talang, mej själv ! jag är helt grym på trummor :D haha , & jag hade alla rätt på musik provet .  39/39 ;) hehe , men nu sitter jag hemma och lysnar på mikrofånkåt, eller den började .... NU! HAHA :D ska nog snart gå och ta en TREO ... heh , men sen  venne jag vad jag ska göra... har ju bara engelskan att plugga på och det är så tråkigt! heheh. men cissi sa att om den smartaste och bästa i klassen pluggar 30 min varje dag är det minimum ! höhö , jag har bara pluggat 20 minuter allt som allt ... ojoj ! .  men det jag inte tycker om är att vi ska ha engelska prov sissta dagen i skolan :( kan man inte bara få vila sissta veckan ? o:
jaja, vill den plåga oss till sissta stund får dem vella göra det, ska nog kolla upp om det är lagligt att pressa barn....... hehehhehehhe :) hahahhahahha. hehehhe ,   jag måste ju köpa en present till maja! men jag vet inte vad man kan köpa som väger högst 100 g och inte är örhängen,   nu tänker ni att halsband kan man ju köpa ... jag vet en det är det att jag alltid köper det till henne ...,. jaja , jag hittar på något ! :D
nu vill jag inte skriva mer ! tasck för mig :D
gammal bild ! :D

Postat av: ada

Haha Anna! Läs gärna min blogg!

2010-12-18 @ 12:17:36
URL: http://aadaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0