Helg:D

Gud va skönt! Ligger i sängen och väntar på bättre tider? Nej
Men jag kan la berätta om dagen annars. Efter skolan stack jag och alva hem till henne (kan bara säga att Julia vart sjuk i två dagar så jag har verkligen vart helt forever alone, eller vart lite med de andra men nästan) där åt vi pizza och hon städade och vi snackade om fladdrande bejkon! Åh va bra <333333 klockan fyra åkte vi in till stan och stack upp till
Mig och hämta mina träningskläder och tränade 1,5 timmar med 96orna. Sen snacka vi om fladder bejkon igen och sen åkte vi hem till vårt. Om det är någon som undrar vad fladder bejkon betyder så säger jag bara att det lär ni aldrig få veta. Det är deg bara jag, alva, Ellen o Freddie som vet;) ha det bra nu ska jag kolla film!:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0